در بخش اول مقاله، توضیح دادیم که برای ساخت تبلیغات خلاقانه، شما به عنوان سفارش دهنده میبایست یک بریف (خلاصهی خلاقانه) استاندارد در اختیار استدیوی تبلیغاتی قرار دهید. ما در…
اولین قدم در هر پروژهی تبلیغاتی موفق، ترسیم یک برنامه با هدف یا اهدافی ملموس مشخص است. در دنیای تبلیغات و بازاریابی چنین برنامههای بریف (brief) یا خلاصهی خلاقه نامیده…
اینستاگرام این روزها تبدیل شده به بهترین دوست بازاریابهای دیجیتال. قابلیتهای رایگان تولید محتوای ویدئویی این برنامه، به کسب و کارهای کوچک این امکان را میدهد تا به راحتی پیشرفت…
امروزه استفاده از ویدئو مارکتینگ برای بسیاری از کسب و کارها ضروری است. تبلیغات ویدئویی نه تنها برای افزایش فروش و آگاهی از برند موثر است، بلکه بیشتر مشتریان علاقهی…