برو به محتوا رفتن به پاورقی

داستان درامون

درامون یک استودیوی تبلیغاتی‌ست که از سال 1391 کار خود را با تمرکز روی ساخت فیلمهای کوتاه آغاز کرد. تا سال1397، دوازده فیلم کوتاه در استودیو درامون تولید شد که حاصل آن حضور در بیش از 50 جشنواره و کسب دهها جایزه‌ی سینمایی ملی و بین‌المللی بود. در سال 1398 و با اضافه شدن اعضای خلاقه جدید به استودیو، درامون به طور رسمی به عنوان یک استودیوی تبلیغاتی تمام عیار و با هدف ارائه تبلیغاته خلاقانه و چابک به کسب و کارهای در حال گسترش شروع به کار کرد. از آن پس تا کنون، استویدو درامون توانسته با همکاری با برندهای معتبر در زمینه‌ی ساخت تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه تلویزیونی و اینترنتی و ایجاد کمپینهای تبلیغاتی سوشال مدیا، خود را به عنوان یک آژانس تبلیغاتی خلاق و پویا تثبیت کند.

ارزشهای درامون

ما در استدیو درامون سه ارزش اساسی (Core Value) داریم:

خلاقیت

خلاقیت DNA درامون است. به همین دلیل است که ما در تمام مراحل ساخت هر اثری تمام تلاشمان را می‌کنیم تا اثری متفاوت و خلاقانه تولید کنیم. یک جمله‌ی معروف در استدیو درامون این است: "ما یه تیزر مثل بقیه‌ی تیزرا نمی‌سازیم!"

تجربه‌مشتری متمایز

نگاه درامون به مشتریانش به چشم شرکاری تجاری است. هر چقدر آنها نوفق‌تر باشند، ما موفق‌تر هستیم. به همین دلیل، حواس ما به تک تک دغدغه‌های مشتریانمان هست و در مسیر رسیدن به اهداف آنها، کاملا منعطف هستیم.

چابکی

درامون یک بویتک استدیوست؛ در نتیجه خدمات چابک‌تری ارائه می‌دهد. این یک برگ برنده برای کسب و کارهایی است که در دنیای پرتغییر و تلاطم امروزی، ممکن است هر روز و هر لحظه نیازهای جدیدی داشته‌ باشند.
ما چه میکنیم

تبلیغات خلاق برای کسب و کارهای در حال توسعه

تیم خلاقه‌ی درامون

جبار اوجاقلو - فیلمساز و سناریست

جبار با حضور در دوره‌های نویسندگی و کارگردانی وارد عرصه فیلمسازی شد. ساخت ۱۰ فیلم کوتاه و کسب جوایز متعدد ملی در رزومه هنری او دیده می‌شود. جبار اوجاقلو در اوایل دهه ۱۳۹۰ با کارگردانی تیزرهای تبلیغاتی برای برندهای معتبر همکاری خود را با آژانس‌های تبلیغاتی شروع کرد و در سالهای اخیر به طور مداوم به عنوان مشاور و کارگردان در این حوزه فعالیت کرده‌ است. او همچنین سالها به عنوان مدرس کارگردانی و فیلمنامه نویسی دوره‌های آموزشی متعددی را برگزار نموده است. جبار دانش‌آموخته مهندسی کشاورزی از دانشگاه زنجان است به کارهای فنی علاقه دارد و از آفرینش و ساختن -از هر نوعی که باشد - انرژی می‌گیرد.

محمدجواد نورمحمدی - عکاس و تصویربردار

ام جی بیش از ۱0 سال سابقه کار حرفه‌ای در حوزه سینما و تبلیغات دارد. او تاکنون مدیریت تصویربرداری ده‌ها فیلم کوتاه را بر عهده داشته که جوایز متعددی در جشنواره‌های ایرانی و بین‌المللی دریافت نموده‌اند. او صدها فیلم تبلیغاتی برای برندهای ایرانی و خارجی ساخته و مدتی نیز به عنوان مدیر هنری و مدیر برند در استارتاپ‌های مطرح ایران فعال بوده است. به علاوه آثار وی در نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی به نمایش درآمده. ام‌جی دانش آموخته مدیریت هنری و سینما از دانشگاه سوره است و سال‌ها به عنوان مدرس عکاسی فعالیت کرده است. او عاشق سفر، کوهنوردی و سفر با دوچرخه است. کارگردان مورد علاقه اش تارکوفسکی ست و اهل شعر و رمان هم هست. همچنین او یک کلکسیونر حرفه ای دوربین های قدیمی است.

مجتبی حیدری

مجتبی حیدری - کارگردان خلاق

مجتبی تاکنون 12 فیلم کوتاه هنری و ده‌ها فیلم تبلیغاتی را تهیه و کارگردانی کرده. فیلمهای او در بیش از 60 جشنواره ملی وبین المللی حضور داشته و بیش از 20 جایزه را برای او به ارمغان آورده. او در سالهای اخیر ده‌ها تیزر تبلیغاتی را برندهای معتبر ایرانی وبین‌المللی کارگردانی و تدوین کرده. مجتبی حیدری دارای مدرک دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبائی‎ست و علاوه بر تخصص در هنرهای تصویری، سالهاست که به عنوان مدرس و پژوهشگر در این زمینه به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. مجتبی شیفته‌ی سینماست، به موسیقی علاقه دارد و در اوقات فراغت عکاسی می‌کند.

مرتضا ابراهیمی - دیزانیر و مدیر هنری

مرتضی 9 سال تخصص در زمینه‌ی برندینگ و مارکتینگ دارد. او دانش آموخته‌ی مهندسی شیمی و شاعر است. همواره می‌کوشد زیبایی شناسی هنری و نظم مهندسی را باهم بیامیزید تا محصولی زیبا و در عین حال کاربردی بیافریند. همکاری او با برندهای ایرانی و بین المللی در سال‌های گذشته نتایج چشمگیری در رشد و توسعه‌ی آنها داشته است. هنر و دیزاین ژاپنی‌ الهام‌بخش اوست و مینیمالیسم، توجه به جزئیات و کاربردپذیری را می‌ستاید. عاشق ارباب حلقه هاست. شعر جدی ترین فعالیت او خارج از محیط کار است؛ شعر می‌خواند و بیشتر غزل می‌سراید.

برو به بالا